zondag 15 april 2012

Water... Water!

Kan iemand mijn blog eens komen water geven? Hij is een beetje triestig en verslenst, nietwaar?

Ik kan nu wel de redenen daarvoor opsommen, maar erg boeiend zijn ze niet (mochten er toch geïnteresseerden zijn: werk, baby met kuren, meer werk, baby met tanden in de dop, nog meer werk en een gecrashte laptop).

En mijn tuinierprojectje natuurlijk. In afwachting van mooier weer ben ik alvast begonnen met tuinkers. Kinderspel, naar het schijnt. We zullen zien! Ik ga vanmiddag ook wat inspiratie opdoen op Linkeroever. Daar opent Biodroom, een superleuke gemeenschapstuin met kunstenaars en een biomarkt en optredens en volkskeuken in de zomer. En ik mag schrijven voor de website. Allen daarheen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij deze een drupje :-)

Anoniem zei

sproei sproei...
ik probeer lavendel en tomaten...
ben benieuwd :)M.

tinneke zei

Nasturtium (eetbare bloemen) dat doet het ook altijd goed in een stadstuintje... en da's lekker in een slaatje ;-)

Anoniem zei

Kind toch, ik heb momenten gehad dat er amper één à twee keer per maand geblogd werd, en ik had (en heb) niet eens een kind.
Komt dus allemaal in orde *sproei sproei*