donderdag 3 maart 2011

Oh-ooh...

Sla je spaarvarken aan diggelen, neem een gróte sjakkosh mee (om vrouwen die jouw buit willen inpikken van je af te slaan) en bereid je voor op een nog grotere portie gierende hormonen, ogen uitkrabbende (al dan niet zwangere) vrouwen en ten gepaste tijde een stevig partijtje vrouwencatch.

Dames, het is weer stoffenverkoop van Fragile! En de stockverkoop van zwangerschapskleding (die je ook zo kan dragen) volgt in april. Zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb...

8 opmerkingen:

JJ zei

Is het echt zo erg?
Ik zag foto's van de verkoop op de facebookpagina, maar vraag me wel af hoe het eraan toe gaat.
Vast niet zoals in de gewone stoffenwinkel, dat je een verkoper meeneemt naar het rek en zegt "zoveel meter aub" ;)

Oon zei

Nee, het was 'zo snel mogelijk zoveel mogelijk rollen proberen te bemachtigen'. En dan sta je daar, met al die rollen. Manoeuvreren is dan redelijk moeilijk in die drukte. En het is niét leuk, en piepklein, en warm. Maar soms wel de moeite.
Neem maar iemand mee, met je zwanger buik.

Miss Stik zei

Pff, ik kan niet die dagen...

marion zei

Zalig!Merci voor de tip!x

Sylvia zei

Nee dank u, ik sla een rondje over.

Hier hebben we de dolle-dwaze dagen van de Bijenkorf en ik word me een partij agressief van die drukte, pfffff!

knofje zei

Vette pech dat ik niet in Antwerpen woon! :C
Of ik plak er gewoon een dagje antwerpen aan vast, kan ook!

Ps. benieuwd waar je mee terugkomt!

LiLa zei

Mij krijg je daar niet meer naar toe! Een echt voorbeeld van non-organisatie. En dat personeel, ocharme, die mogen het ook hebben, een hele dag luisteren naar hebberige vrouwen die ruziën dat het hun beurt is ...

Astrid zei

Ga je echt? Respect.
Ik ging ooit naar de stockverkoop van simple kids. OMG. Die stonden dus echt buiten in een rij van zeker 50m lang aan te schuiven... ik ben zo weer omgekeerd.