dinsdag 28 september 2010

Bestemming: Onbekend

Binnenkort gaan mijn lief en ik een paar dagen weg. Maar ik weet begot niet naar waar!
Het is een beetje een herhaling van wat er twee jaar geleden gebeurde, maar dan nu in omgekeerde richting. Ah ja, dat mijn lief twee keer 30 zou worden, dat zou niet kloppen, he. Deze keer is het mijn beurt!

Hij heeft al twee tips gegeven:
  • Boudewijn
  • 8
Bovendien weet ik dat het met de vlieger is (ik had het Ryanair-ticket per ongeluk zelf geboekt namelijk) en elke ochtend volg ik stiekem zijn ogen op het weerbericht in de krant, als ik vraag of het daar warmer is dan hier. Vandaag was het er bijvoorbeeld minstens 5 graden dan hier. Maar ik denk dat het vandaag overàl 5 graden warmer was dan hier!

Omdat ik zo gek ben op verrassingen wil ik in feite nog helemaal niet weten waar we naartoe gaan, maar als ù zin heeft om een gooi naar de precieze bestemming te doen: laat u volledig gaan!

6 opmerkingen:

Pieter zei

den Heizel? ook al gaat metrolijn 6 daarnaartoe, en niet 8...

Anoniem zei

Wat ik me vooral afvraag is hoe je in hemelsnaam 'per ongeluk' een vliegticket kan boeken!?
K

Lichtindeduisternis zei

Spanje? Daar is Boudewijn toch gestorven. Wat die 8 er dan bij komt doen, weet ik niet. Omdat je dan voor de 8e keer naar Spanje trekt misschien?

Sid Frisjes zei

Hmmm... indien het hardnekkige gerucht van koning Boudewijn en zijn 8 koters klopt: Congo here we come.

Anoniem zei

volgens mij blijft ge gewoon in char-le-roi. met een paar huit-res et champagne ;) M. x

Anoniem zei

Hopelijk ben ik helemaal mis:
Het Boudewijnpark in Brugge, samen in de 8-baan. ;)
Grtz Evy