vrijdag 29 augustus 2014

Vaarwel!

Het vet was van de soep.
Het slabakte van hier tot in Tokyo.

Maar dat had zo zijn redenen.
Ik werd een beetje opgeslorpt. Om niet te zeggen véél. Volledig. Maar léuk opgeslorpt. Zo van dat leuk, dat -tegen dat je tijd en zin hebt om erover te bloggen- het moment altijd alweer te lang was.
Door mijn dochters.
Door mijn lieve wederhelft.
Door veel werk.
Door vakantie vieren.
En door ons madam, de fantastische drukpers van de Kaartenmakerij.

Sinds maart niks meer posten was al een teken aan de wand, maar bij deze hak ik ook officieel de blogknoop door: ik stop ermee!
Mijn tienjarig jubileum is net voorbij: prima moment om met opgeheven hoofd de boeken toe te doen.

Maar niet zonder mijn lieve lezers nog een cadeautje mee te geven. Wie op de Markt van Morgen op zondag 14 september naar de stand van de Kaartenmakerij komt en héél beleefd 'vaarwel' komt zeggen, krijgt iets van mij.

Tot die tijd: vaarwel. Bedankt voor tien geestige jaren. Het ga jullie goed!

xx

20 opmerkingen:

Jozefien zei

:-(

Karen. zei

ooohhh :(

elise zei

Dan moet ik eens vaker de ring oversteken om je in het echt te zien of te horen. Was altijd leuk om te lezen. Bedankt om het zo lang te doen.

Juffertje in het Groen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Juffertje in het Groen zei

Heel veel plezier met alles wat je nog mag ondernemen! Dankjewel dat we hier mochten meelezen.

boomie zei

Veel succes in alles wat je onderneemt!

Anoniem zei

Oh maar nee, zo triest. Niet doen. :(
Kom terug.

Het ga je goed liefste Sarah, maar ik ben er vast van overtuigd dat je terugkomt. Al is het om van mijn toekomstig gezaag af te zijn! :)

Maarten zei

Digitaal dan vaarwel!
(Ondertussen kom ik ook niet verder dan een stukje per maand - als ik zin heb - verder is t allemaal,instagram en twitter)

gerhilde maakt zei

Jammer maar helaas. Het ga je goed!

Elisse zei

Da's spijtig! Tot de volgende, misschien toch? Ik kom de 14e net terug van vakantie, dus ben nog ni zeker of ik er ga geraken..

Katrien zei

Da's jammer, maar begrijpelijk. Ik hoop alleen dat je je blog niet offline gaat zetten, zoals Vermiljoen deed. Al is het maar om zwangere vrouwen die bang zijn voor een natuurlijke bevalling naar jouw "Yes, I can" stukje door te verwijzen ;-)

Barbara zei

Ooh, jammer, ik heb een korte tijd toch echt wel genoten van je schrijfsels! Heel erg veel succes met al wat je nog onderneemt, geniet van je gezinnetje en bezigheden!

Janina Modaal zei

Heel jammer,
ik kwam hier graag met een kopje thee op bezoek.
Maar ook heel goed te begrijpen.
Veel plezier nog, laat j nog veel opslorpen door allerlei leuks!

Sarah zei

Oooh, dank je wel, allemaal! Jullie zijn lief! xx

Anoniem zei

Héél jammer, maar begrijpelijk! Je schrijfsels hebben me vaak aan het lachen gebracht, een hart onder de riem gestoken, me even alles laten vergeten, me soms aan het denken gezet, kortom ik heb er echt van genoten. MERCI zusje en nog héél véél succes met alles wat je nog zal ondernemen en voor de rest super véél geluk verder met je 3 schatten!!! X Lies

Sid Frisjes zei

Allez jom, mijnen blogmentor stopt ermee.... ;-(

Evi zei

Jouw blog was één van de eerste blogs die ik begon te volgen en heeft me er ook mee toe aangespoord met mijn eigen blog te beginnen. Ik ben hier dus altijd graag op bezoek gekomen. Veel succes nog met alles!

PS: warm gemaakt door jouw blogpost over Friesland enkele jaren terug, zijn wij deze zomer ook naar Friesland, zelfs naar hetzelfde huisje gegaan! In het gastenboek daar zelfs jullie handtekening gevonden.. ;-) http://evischrijft.blogspot.be/2014/07/groetnis-ut-fryslan.html

Evi zei

Jouw blog was één van de eerste blogs die ik begon te volgen en heeft me er ook mee toe aangespoord met mijn eigen blog te beginnen. Ik ben hier dus altijd graag op bezoek gekomen. Veel succes nog met alles!

PS: warm gemaakt door jouw blogpost over Friesland enkele jaren terug, zijn wij deze zomer ook naar Friesland, zelfs naar hetzelfde huisje gegaan! In het gastenboek daar zelfs jullie handtekening gevonden.. ;-) http://evischrijft.blogspot.be/2014/07/groetnis-ut-fryslan.html

Anoniem zei

Jammer, want ik lees je zo graag. Succes met de verworven extra time! :-) xxx Sara Palmaers

Mevrouw H. zei

Dank u voor de fijne stukskes :)Veel geluk met al wat u gaat doen! Groeten uit Amsterdam.