vrijdag 14 maart 2014

't Is gebeurd!


Er kwamen 1 heftruck, 1 transpalet en veel helpende handen aan te pas, 
maar juicht gij allen:
ons madam is in de Plantage geraakt! 

Mijn zenuwen werden op de proef gesteld
maar juicht gij allen:
niemand raakte gewond 
en ook de madam bleef netjes waar ze moest zijn!

Mijn vrees dat het niet zou lukken was ook ongegrond
want juicht gij allen: 
de madam heeft een fijne cadans
en we zullen het goed met elkaar vinden, denk ik! 

Het kaartenmolentje op de achtergrond is nog leeg
maar juicht gij allen:
binnenkort niet meer!

Hoera, hoera, hoera!


5 opmerkingen:

elise zei

Ik ben benieuwd. Laat u vooral helemaal gaan met dat ding!

gerhilde maakt zei

Ook ik ben benieuwd naar je maaksels. Binnenkort een preview op je blog?

Elisse zei

Joepie! Ben benieuwd!

Juffertje in het Groen zei

Zo benieuwd naar al dat moois dat daar zal uitrollen!

Unknown zei

Isn't she lovely :-)
't is precies echt een geboorte haha. Stevige baby wel..
Maar een feestje volgt nog, ja toch?