zondag 3 februari 2013

Lief, liebster, liefst

Een tijdje terug kreeg ik hem al van Mevr. Jonge Sla. Een award voor kleine blogs, samen met veel lieve woorden en nog wel samen met een van mijn schrijfheldinnen, Marie van Vertellementen!

En vorige week was daar de 'liefdevolle schop onder mijn kont', zoals ex-buurvrouw Elise van Ander Goeds het zo treffend omschreef. Van haar kreeg ik de award 'in de hoop dat ik opnieuw wat meer zotte tekeningen en wat minder huismoederkesklap zou gaan verkopen'.

Kleine auch. Maar het is waar: mijn leven ziet er tegenwoordig inderdààd meer uit als dat van een huismoederke dan als van iemand die zotte tekeningen maakt. Hey, maar wacht eens... Ik bén een huismoederke, potjandorie seg. Maar voorlopig vind ik dat prima. En ach, wie weet, wat niet (meer) is, kan nog (terug)komen! Hoop doet leven, Elise. ;-)

En nu komt het moeilijke deel: de award doorgeven. Poeh! Ik vind dat niet tof omdat je altijd mensen uitsluit. Maar laat ik er twee uitpikken die me na aan het hart liggen:

  • Mijn Buurvrouw, van de andere kant van de straat. In haar huis is het altijd een gezellige boel en op haar blog eigenlijk ook!
  • Mevrouw Tierlanntijntjes, ofwel mevrouw Coolinary. Daar is het ook al zo gezellig en plezant.

Voilà.
Bedankt. En alstublieft!

5 opmerkingen:

elise zei

Ik ben het helemaal eens met jouw doorgeefblogs!!

Buurvrouw zei

En ik ben bijzonder vereerd!

Judith zei

Mag ik je even hartelijk danken voor weer een aantal 'leuk-om-te-gaan-lezen-blogs' aan mijn toch al veel te lange lijstje... Wat doe je me aan! Maar je hebt je awards verdiend hoor, ik lees met plezier je huisvrouwenklets ;-)

Sid Frisjes zei

ooh kijk, dat gaat er thuis eentje graag horen!

http://tierlanntijntjes.blogspot.be/ zei

Inderdaad ... dat hoor ik heel graag! :-)

Wat een eer! Dankjewel!