vrijdag 21 januari 2011

Positief - negatief

Ik ben niet van het zagende soort. Sowieso vind ik dat onze waarde landgenoten zo vaak alleen maar kijken naar wat we niet hebben -terwijl wij hier meestal net zoveel tevéél hebben! Dat de mensen toch eens leren een beetje contenter te zijn met alle dingen die hier zomaar zijn.

Waar ik wel met een portie gezonde jaloezie -of beter: bewondering- naar kan kijken is naar talent. Naar mensen die loepzuiver het mooiste lied uit hun keel tevoorschijn toveren. Of naar mensen die van die ongelofelijk schone foto's kunnen maken. Neem nu de fotoreportages van Nimsa. Ik moet daar bijna van blèten zo schoon.

copyright www.nimsa.be 

5 opmerkingen:

Tess zei

Oh ja! Dat kan ik ook! Soms is het wel gemengd met een vleugje jaloezie bij mij, maar vooral bewondering. Haar foto's vind ik ook zo mooi!

Sid Frisjes zei

En bij Nimsa haar wederhelft moet je ook maar eens piepen... Ook super foto's!

Ja, talent dat is zowat het enige waar ik jaloers op kan zijn.

Miss K zei

wauw, wat een prachtige beelden, daar ben ik ferm jaloers op... als (voorlopig niet praktiserende) amateur kan ik alleen maar dromen van zulke foto's... ik heb er een website en blog bijgevonden om te volgen :)

Anoniem zei

Maar zeg.. Jij blèten, ik blozen. Ik probeer de complimenten dankbaar te ontvangen maar wil toch ook een beetje relativeren hoor. :-)

Sarah zei

Niks van! Terecht is terecht. Nah.