donderdag 8 november 2007

Verandering van spijs doet eten.. of niet soms?

Mensen hebben af en toe een nieuwe jas nodig. Blogs ook. Het jasje moet dan misschien hier en daar nog wat ingenomen worden, maar verandering van spijs doet eten. En ik was de oude lay-out toch al zo beu als kouwe pap. Ik had verdorie hónger.

Vandaar.

We werken nog hard aan het centreren van de tekst, zodat die netjes onder de hoofding komt (als iemand weet hoe dat moet mag-ie nu een gil geven), maar verder ben ik alvast blij met het nieuwe jasje.
Het zit me als gegoten, als ik eerlijk mag zijn. En dat mag ik. Want het is wel nog altijd mijn blog. Nah.

9 opmerkingen:

Stoffel zei

darn right!

Anoniem zei

Sarah,

speel me de code even door en omschrijf wat je precies wil doen met die tekst en dan help ik wel met een oplossing.


ps : (even onbeschaamd reclame maken) sojo.be zit ook in 't nief!

Sarah zei

Dubbele joepie! Daar was ik al lang op aan 't wachten, op een nieuwe sojo! Ik ga ineens kijken...

Anoniem zei

Sieht gut aus hier!

grtz,
d.

Anoniem zei

Schoon hoor. Ik zou iedere week van layout willen veranderen. Zo beetje afhankelijk van humeur ;-)

Toedels, Sara.

Sid Frisjes zei

't ziet er inderdaad netjes uit...
sjapo

Miss K zei

ik vind het ook wel geslaagd!

.s zei

De tekst mag iets minder breed 'uitvlaggen', maar voor de rest ben ik zeker voorstander van deze!

Sarah zei

wordt aan gewerkt! (heb drie mannen die aan de slag willen voor mij, lekker he ;)