vrijdag 7 september 2007

Zal ik u eens gratis en voor niks een paar tips geven om uw dag een beetje op te fleuren?

Tip 1: Onze filmklassieker-opfrisactie gaat nog steeds door en wij hebben gisteren voor u bekeken: Thelma & Louise
Straffe film, straffe actrices, straf verhaal, straffe dialogen en straffe humor. Meer moet dat niet zijn, dachten wij zo!

Tip 2: Over hoe ik onlangs een visje bakte met overschotjes die ik nog in huis had en hoe lekker dat dat was
Soms ontstaan de lekkerste maaltijden nu eenmaal à l'improviste.
Neem een goeie scheut olijfolie, fruit er een paar gesnipperde sjalotjes en look in. Doe er een goeie theelepel rode currypasta (van den Delhaize bv.) bij. Dan een beetje zwarte peper en gember(poeder) en flink wat gesnipperde bieslook. Daarna is het tijd om de vis in je sausje te bakken.
Wij eten tegenwoordig minstens één keer per week tilapia: geen al te dure, stevige, lekkere witte vis en het belangrijkste: we zien er geen graten in.

Tip 3: Over de lekkerste broodjes van 't stad, wat zeg ik, van heel de wereld!
Vergeet de Panos! Ga eens naar A Tavola, een Italiaans restaurantje in de Lange Lozanastraat in Antwerpen waar ze de lekkerste broodjes van 't stad verkopen. Mijn favoriet is een ciabatta met provolone (Italiaanse kaas) en gegrilde courgette met rucola en extra zongedroogde tomaatjes. Een kanshebber voor wat ik zou kiezen als laatste avondmaal. Madre Madonna!

4 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Goei tips? Opfleuren? Ik heb er verdorie honger van gekregen...

Anoniem zei

"Well, we're not in the middle of nowhere, but we can see it from here."

Anoniem zei

A Tavola! A Tavola! A Tavola!

Valt het op dat ik je hier ten volle beaam.

duan.

Anoniem zei

Ooh, provolone, Ik heb me daar meer dan eens een indigestie aan gegeten.

Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen zeggen ze, aan provolone volgens mij wel!