zondag 16 juli 2006

Festival Sarah

Liefste dagboek,

gisteren zijn we naar Rock Herk geweest. Het was héél leuk en veel van mijn vrienden waren daar: Maarten ; het geslacht Vanlaer ; Sies en company ; mijn zus met Alexe ; Bjorn en company ; en nog véél meer mensen die ik al veel te lang niet gezien had...

De toiletten stonken dit jaar niet zo hard. Daar was ik blij om.

We hebben ook een lekker frietje gegeten. Een vriend van Sven en Maarten had een frietje, dat nog halfvol was maar waar iemand genoeg van had en dat ergens in het gras stond, verder opgegeten. Dat leek me toch niet zo lekker.

Er was één jongen met groen haar en veel jongens met lang haar.

Ik voelde me net terug zestien, toen ik nog in D. woonde. Toen was dat festival het begin van de zomer, het was mijn motivatie om door de examens te geraken...

Dat is intussen dus al tien jaar geleden. Dat vind ik toch gek. Ik heb wel tien keer herinneringen opgehaald gisteren. Niet dat ik er heimwee-erig van werd hoor. Maar het was wel schattig om die pubers-van-nu te zien sukkelen met hun imago en -vooral- met hun liefje.
Blij dat ik dat niet meer hoef te doen!

Dag liefste dagboek!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste dagboek van Sarah,
ik was ook heel blij dat Sarah er was, want zonder haar zou Rock Herk Rock Herk niet zijn!

B.

PS kheb soms toch een klein beetje heimwee naar dat onbezonnen-in-het-gras-liggen-zonder-zorgen-tijdperk hoor, maar ja, elke leeftijd heeft zo zijn charmes. Zeggen ze.