zaterdag 26 oktober 2013

Haras tleed tiu!

Tien weken blogstilte, dat ga ik hier even stilletjes onder de mat vegen door jullie aandacht af te leiden. U kan hier namelijk een cadeautje winnen! Het boek van De Omgekeerde Quiz, de prettig gestoorde quiz op Ketnet.

Voor Het Ketnet Quizboek van de Omgekeerde Quiz verzon ik zeven kant-en-klare omgekeerde quizzen, speciaal voor al uw omgekeerde verjaardagsfeestjes, regenachtige middagen en/of verveelde kinderen. 


Ik heb twee exemplaren te geef. En het goeie nieuws is: daar hoeft u helemaal niet veel voor te doen. Gewoon even zeggen voor welk omgekeerd kind u dat boek wel zou willen winnen. Laat ten laatste op 11-11-2013, 23u59 een berichtje achter op deze blog.
Je kan maar één keer meespelen. De winnaars worden random gekozen.

Voilà. Dat is misschien al één ding minder om aan te denken op uw Eindejaars Stresslijst!

 
En voor wie wil weten waaraan die radiostilte lag: twee kinderen, dat is druk, jong. En vermoeiend.

 
Maar gelukkig ook plezant! ;-)


18 opmerkingen:

mama Hélène zei

Omdat mijn kleindochterke Olivia nog te klein is (7.5 maand) wil ik dit winnen voor een ander schattig meisje
van 7 jaar : Kaat. Mijn vriendinneke, mijn petekindje en als ze haar armkes rond mij legt en zegt : Leentje, brei jij voor mij eens een muts, gaan we samen naar de Veritas om wol te kopen... en straalt ze deze vakantie in Terschelling met mijn pinnemuts op haar hoofdje !

Trientje zei

Ik doe graag mee voor mijn Ketnet kijkende dochters Hannah en Paulien (de andere twee zijn nog te klein). De omgekeerde quiz is een van de favorieten hier!

Truus zei

Kindjes nog te jong voor het boekje, maar fijn je weer te lezen!

Tine zei

Roov nijm etsduo ettolrach. Tadmo ki sla dnik kaav dreekegmo karps

Jessica Lathouwers zei

voor mijn drie madammekes! Ellen gaat zowiezo quizmaster zijn en Hanne en Noor de perfecte kandidaatjes :-) en paps en mams doen natuurlijk ook mee.

gerhildemaakt zei

Fijn je weer te lezen! Ik zou daar in geval van winst mijn nichtjes blij mee willen maken: Nieke en Wanne (10 en 8 jaar).

Anoniem zei

Daar zou ik 2 meisjes blij mee kunnen maken: Elena en Anael.
Ik win nooit iets, maar omdat het deze keer niet voor mezelf is, wie weet....

lielebeesje zei

Oh, voor Lene en Thias natuurlijk!

Eveline zei

Voor Nienke. Sinds gisteren een fan van Blokken -voor Kids. (En voor de papa die hoopt dat hij later met zijn dochter kan gaan kwissen :-))

tantehilde zei

jeeuj, ik heb veel kinderen, daar zit er allicht eentje tussen die zich (hoewel ze zich nooit vervelen) mee kan amuseren!

elise zei

En dat voor iemand die nooit tv kijkt. Tss tss tss. Sarah toch.

Wij kijken wel tv, maar niet zoveel naar Ketnet, omdat dat veel saaier blijkt te zijn dan cartoon networks, zeggen mijn zonen. Maar ze willen wel eens weten of het boekje even saai is als de zender, dus we doen mee! ;-)

Unknown zei

Hiermee wagen we ook een kansje: voor Hannah en Olivia, namen die ik al een aantal keren eerder las:-). Wat een portfolio, zeg! Hier ligt eigenlijk nog steeds een kaartje voor jouw Rosie. Ik doe hem sebiet op de post, dan maak ik onze kans misschien groter;-). Greetz!

Liesbet zei

Voor mijn dochter Minne die is grote fan van de omgekeerde quiz! En eindelijk nog eens een stukje na 10 weken stilte:-) hopelijk duurt het nu niet meer zo lang!

Astrid zei

Voor aivilo natuurlijk, gelukkig nog op tijd om mee te doen!

Jo zei

Ik heb hier 2 omgekeerde quizzen van fans rondlopen. Die zouden dat geweldig vinden!

Marij Verwaest zei

Mijn eigen dochter is nog iets te klein maar voor mijn 9-jarig metekindje Eva zou dit, volgens mij, echt een tof cadeau zijn! (Op de valreep, toch? :-))

Bieke zei

Derde poging... Derde keer goeie keer?

Vink zei

Kan ik nog meedoen, op de valreep? :-)