vrijdag 23 december 2011

Sarah & Secret Santa

Dinsdag -de deadline waarop het pakje van Secret Santa bij zijn bestemmeling moest zijn- kreeg ik een mailtje van Miss Patee. Iets met overslapen en pakje in de haast thuis vergeten en sorry en morgen en oei. Maar dat is helemaal niet 'oei', geduld is namelijk een van mijn sterke kanten.

En dan kwam er ook nog een landelijke staking bovenop, maar ik kan wachten -zeker op leuke pakjes! Vandaag om negen uur stipt belde de postbode aan met een pakje onder zijn arm. Als dat niet prachtig op tijd is voor een kerstcadeautje!

Er zat een briefje bij het cadeautje: dat mijn moodboard nogal dromerig was, iets wat mijn Secret Santa blijkbaar helemaal niet is. Daarom had ze het moeilijk om iets te verzinnen. Maar zie ne keer, wat een mooie dingen er in mijn pakje zaten! Zo tof!




Dankjewel Miss Patee. Dankjewel Tess.

Jullie hebben Kerstmis net weer een beetje warmer gemaakt. :-)

6 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Tof. Blij dat ik ook een keertje heb meegedaan.

Sarah zei

Ja, ik ook! Echt leuk he, die 'buzz' die errond hangt :-)

Tess zei

Oh wat mooi! Dat vestje zeg, Anna gaat er zo schattig in zijn.

Mijn geduld is ook serieus op de proef gesteld, door het seminarie met school kan ik pas vanmiddag om mijn pakje, ik kijk er al zo naar uit!

MissPatee zei

Ik overslaap mij zelden of nooit... Buiten die dag, toen lag ik om 9u nog rustig te knorren :-)
Blij dat je er blij mee bent!!

Geniet van de Kerst!!

Elisse zei

Amaaai zo mooi seg!!! Zo schattig!

kelly zei

hoe moooooooooooooooi!!!