woensdag 19 oktober 2011

Oh, oh, oh

Soms stoot je op van die blogs waarvan je mond openvalt om zo de komende twee uur te blijven hangen. Oh Happy Day is er zo eentje. Ik vond 'm via Sjoe Sjoe.

Serieus. Hoeveel geweldige ideeën kan één vrouw hebben?! Ik wil gewoon al een feestje geven door nog maar naar haar website te kijken. Alléé! Mooie zakjes met reuzeconfetti's fabriceren? Waarom niet! Vrolijke mini-piñatas maken? Jot, jom!

Pop-upkaartjes, geheime feestjes, photo-props, prachtige uitnodigingen...

Ik probeer foto's te selecteren maar bij elk prentje wil ik op de rechtermuisknop klikken.


Maar wat me nog het meest intrigeert is het knopje met de 'invitations'.

Bij Oh Happy Day hebben ze namelijk iets dat mijn ogen uitsteekt.
't Is te zeggen: twee dingen. Eén voor elk oog, ha.

Een letterpress en een gocco-printer. En daar kan je van deze zalige dingen mee maken.



Dat is toch té prachtig, he. Om maar te zeggen: ik wil dat oo-hoo-hooook!

Alle foto's van www.ohhappyday.com.


(Helaas worden gocco's niet meer geproduceerd en durf ik geen tweedehandse kopen omdat de benodigdheden dus ook snel op zullen geraken. Snif.)

(En een letterpress -hoe heet zo'n ding eigenlijk in 't Schoon Vlaams?- is volgens mij keiduur. Of niet?)

6 opmerkingen:

pumps & luiers zei

heb mij altijd afgevraagd hoe ze dat deden - zo dus - inderdaad supertof!

Sid Frisjes zei

Inbrengen bij de belastingen zoals elke goede Belg dat doen.

Sylvie zei

Ik dacht hetzelfde als Sid ;-) Inbrengen die handel! Ik krijg voor de eerste keer eindelijk eens terug van de BTW, jeej! Maar dat komt misschien omdat de zomer wat rustiger is geweest ;-). Seg en jij hebt toch ook geweldige ideeën! Jezelf niet onderschatten :-)

Juffrouw Sanseveria zei

Ik heb ook eens een tijdje zitten zoeken achter een gocco en die zijn ook gewoon geweldig duur (en volgens mij ook niet zo erg gezond...), benodigdheden vond ik nog wel redelijk veel hoor.

Stoffel zei

zeer leuk idd! nog nooit gehoord van die dingen eigenlijk...

Nina zei

Ohoh, ik vrees dat ik alle heel dringende dingen vandaag niet gedaan ga krijgen nu ik dit gezien heb :)