vrijdag 15 april 2011

Smeltgevaar

Mensen die niet van babytoestanden houden kunnen beter nu wegzappen want dit wordt een post vol zeemzoet gemijmer. Over een gynaecologe die zegt dat we vanaf nu -dertig weken en drie dagen ver- wel mogen beginnen aftellen. Over een baby die al 2,100 kg en 42 cm groot is (slik!). Onze baby, die erop los trapt, stampt, hikt en ronddraait.

En over ons huis dat zich héél langzaam maar zeker vol übercute, hier-kan-ik-me-zo-ons-babietje-in-voorstellen-spullen begint te vullen. Met frisgewassen ieniemienie rompertjes die plots op ons droogrekje hangen. En bedjes die gekeurd en gekozen worden. En... deze té coole pakjes waar Sven zijn mama onlangs mee afkwam. Pure vintage waar Sven zelf ook nog in heeft liggen friemelen als baby.

Ooh, smelt, smelt, smelt!

12 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Das precies voor ne jongen, en ik dacht dat het een meisje werd :-)

Unknown zei

oh zeg...zo koddiewoddie!

Manou zei

awel, ik durf wedden dat ik dat blauw salopetje hier ook nog ergens heb liggen, uit mijn eigen oude doos.

Lily zei

Zo lief! En heerlijk, he, die spannende aftelweken, warain je alle spulletjes honderd keer vastpakt en wegdroomt!

Tess zei

Oooooh, smelt inderdaad!

Nele84 zei

Oooh, dat blauw salopetje is gewoon de max! Ik zie daar al van die uberschattige dikke babybilletjes uitkomen :-).

boomie zei

Oh, geloof mij, niets is zaliger dan jouw baby in de pakjes van zijn papa te zien!

Anoniem zei

Wat mooi die retrokleertjes!!!

knofje zei

Lief!
Zou je ze ook aan doen, als het een meisje werd? ;)

xtof zei

Het zou raar geweest zijn als Sven zijn ma met meisjeskleren was afgekomen. :-)
Hoewel... Hij hééft wel een vrouwelijke kant... Nooit rechtopstaand plassen en zo (too much info??).

pumps & luiers zei

ik deel die gevoelens ;)...

chris zei

xtof, vrouwen hebben dat het liefst (rechtopstaand plassen) kwestie van hygiëne. :-)