donderdag 21 oktober 2010

En hoe is het met u?

Want met mij is alles goed! 't Is te zeggen. Mijn lief zit sniffy & snotty thuis. Ik kreeg sinds gisteren zijn bacteriën over. Dan krijg je al eens cadeautje van je wederhelft...  Maar ja, beter nu ziek dan volgende week, natuurlijk! En verder alles ok. De voorbereidingen hobbelen rustig verder, zelfs de schoonmoeder-die-stilaan-begon-te-panikeren vond vandaag een héél schoon kleedje.

En voor de rest? Koud maar zonnig buiten: zo heb ik het graag. Ik word er helemaal vrolijk van. Ja, ja, de herfst is mijn favoriete seizoen. En het lekkerste seizoen ook, volgens mij. Champignons, stoofschotels, soepen, ... Héérlijk. De laatste dagen ben ik dan ook flink wat porties vitaminen aan het sprokkelen om de koude winter tegemoet te gaan. En ja, wel droevig nieuws verder, op tv enzo. Met dat proces-Clottemans weet ik ook niet wat nu het juiste was om te doen. Ik ben in elk geval blij dat ik niet in die assisenjury zat.

Oh ja, en trouwens, heeft u de nieuwe actie van Delhaize al gezien? Drie keer raden wie die vragen op de kaartjes en de tekstjes van de coach bij het onlinespel heeft mogen verzinnen! 
I love my job! :-))

8 opmerkingen:

zusjesenzo zei

Spannend! ik ben superbenieuwd naar je outfit (die krijgen we toch te zien hè!?).

Sarah zei

Jaja, don't worry, er komen véél foto's denk ik :-)

Sid Frisjes zei

Pffft, thuis met een snotvalling. Naast de zelfstandige vindt de ambtenaar zijn job precies ook fantastisch :-)

Sylvie zei

Ik? Keelontsteking en maandag de vier wijsheidstanden laten trekken. Het zou dus wel beter kunnen momenteel, zucht.

Marie zei

Met ons? Goed, goed. Blij dat de herfst er is, blij met schoon dagen zoals vandaag er ééntje was.
En ik wil uw kleedje zien!

Sarah zei

Sylvie: veel beterschap en succes met je wijsheidstanden morgen!

Marie: leuk, ik ben ook blij met de herfst! Ge zult mijn kleedje zien, nog 1 weekje :-)

Tess zei

Met mij alles goed, nu wel een beetje melig door uw liedje. Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik was al een hele dag een beetje melig. ;) Dat overvalt me met momenten.

Net als Marie kijk ik ongeduldig uit naar je kleedje!

Sylvie zei

Danku Sarah, gij zijt toch zo'n lieve, gij! Vandaag eet ik lekker veel ijs, om de pijn de verzachten. En ik vind het voor u allemaal heel spannend: uw verloving en nakende trouw! Hierna volgt dan ook mijn dringende eis: exclusieve fotoreportage met comments alstublieft (gekke foto's van Sid Frisjes en wederhelft mogen ook altijd, doe hem de groeten als je hem ziet), kwestie dat ikzelf waarschijnlijk nooit ga trouwen.