zondag 9 augustus 2009

Het schoonste anderhalve uur sinds lange tijd

Een stukje verwilderd groen met hangmatten, boomhutten en mojito middenin de stad? Het bestaat! En wel op de fantastische Zomerbar van de Zomer van Antwerpen. Gelieve dit wel voor uzelf te houden want anders is er straks weer geen eten meer over voor mij! Maar goed, daar gingen mijn lief en ik vanavond niet voor naar de Zomerbar. We hadden tickets voor La Piste Là van Cirque Aïtal, op hetzelfde terrein.

Stel je voor: een schattig Fins meisje van 50 kilo en haar kast van een Franse vriend van dubbel zoveel kilo. Doe er nog een grappige muzikant, een lenige acrobaat, een keigoed opgebouwd stuk en wat opzwepende muziekjes bij en je hebt een wel héél bijzondere avond. Het was echt één van de beste stukken die ik van de Zomer heb gezien, zelfs van de laatste jaren!

Trànen, mensen, tranen over mijn wangen. Van de lol, maar ook van ontroering. Wat IS dat toch met theater, dat ik er altijd zo van begin te blèten? Ik vind het zo schoon. Zo echt.

Echt schoon.

3 opmerkingen:

cpt.eddie zei

Nen theatertip voor begin 2010, check het uit en vertel het vooral voort aan al uw vriendjes en vriendinnetjes, het wordt geweldig:
www.jimmenas.be - Dancing Carrousel!

Sarah zei

hej, en zit jij daar voor iets tussen, cpt?? :)

cpt.eddie zei

Achter de schermen hé.