maandag 11 mei 2009

Het was zalig. Het was fantastisch. Het was honderd keer beter dan ik ooit had durven dromen.





Ik dacht wel dat de Markt van Morgen goed ging zijn, maar zó goed, dat had ik nooit zelf kunnen bedenken!

Het weertje was heerlijk. Mijn lief had (na drie keer verhuizen) een ideaal plekje uitgekozen voor mijn tafeltje. Het kaartenrek was een schot in de roos (bedankt voor het idee, Marie ;). Er waren héél veel vrienden en schoonfamilie. Er waren oude bekenden. Er waren veel virtuele vrienden die ik eindelijk eens live zag. Er waren ook veel bladluizen en vogelstronten die naar beneden vielen, maar dat kon de pret niet drukken (voor mij toch niet ;).

Het was geweldig om de spontane reacties van de mensen aan de kaartjes-draaimolen te horen. Het was zalig om aan de lopende band complimentjes te krijgen. Het was een overrompeling. Het was zo druk dat ik amper tijd had om alles te beseffen en fatsoenlijk met alle lieve mensen die langs kwamen een babbeltje te doen. Het was fantastisch. Het was teveel om op te noemen.

Bedankt, iedereen, voor de steun!

En special thanks aan mijn lief, dat ik vandaag exact al negen jaar mijn lief mag noemen. Luv ya, baby!

16 opmerkingen:

Octavie zei

Aaah, wat leuk! Het ziet er profi en gezellig uit. Leuk, die kaartenmolen. Veel verkocht? En ja, jullie vandaag negen jaar, wij bijna, over 12 dagen! Proficiat!

rozebril zei

Je kaartjes zien er dan ook geweldig uit... geen wonder dat het een succes was! Ik heb ze nog maar net ontdekt, maar ben al grote fan!

cpt.eddie zei

Good for you! Proficiat ook met de jubilé.

Sid Frisjes zei

Ge hebt dat goed gedaan! Congrats.

marion zei

Als 't geen moederdag in Limburg was geweest en als ik geen ouders had met een overvolle bloemenwinkel was ik zeker langsgekomen. Helaas pindakaas. En toen zat ik in de chat 's avonds en zag ik jou ineens van uit mijn ooghoek druk in gesprek met vriendjes. En nog voor ik mijn pintje op had en naar je tafeltje kwam, was jij er alweer vandoor. Jammer! Dat wordt dus echt wel een privésessie binnenkort ;-)

M.

Nicoleke zei

Proficiat, maal twee zeg ik dan maar he?!

Mme Zsazsa zei

Waauw een echte kaartenmolen, hoe .. echt!

Cyriel zei

Wat ziet het er goed uit, zeg! Gefeliciteerd (twee keer dus).

muriel zei

good for you!
ziet er erg leuk uit allemaal, jammer dat ik niet in de buurt woon ;)
en leuk om je in vol ornaat te aanschouwen :)

Astrid zei

En ik heb dus punten gescoord met het moederdagkaartje!!

Was echt heel leuk, ook om jou nu "in het echt" te zien.

En volgens mij sta jij volgende keer in de top-5-van-deze-editie-van-de-markt hoor. Je had echt zoveel fans!!!

tinneke zei

pas maar op voor de 'decompressie' na die hoogvlieger LOL! goed gedaan!

Sarah zei

Octavie, bedankt! En jullie ook alvast proficiat!

Rozebril, bedankt! (en: kan ik jou kennen? want je schrijft precies over Diest op je blog?)

Cpt. Eddie, merci!

Sid, bedankt, ook voor de gezelligheid achteraf!

Marion, ik heb u helemaal niet zien zitten?? Da's wel jammer! Volgende keer dan maar weer he ;)

Nicoleke, bedankt, ik hoop het (minstens ;) ook!

Mme Zsazsa, echt? ;)

Cyriel, vakantieganger, bedankt!

Muriel, als jij zo'n marktje in Amsterdam kan regelen, dan kom ik wel naar jou hoor ;)

Astrid, je doet me blozen! Was echt hééééél leuk, ja, om je live te zien! Ik had nu wel niet alle tijd die ik wilde hebben voor een fatsoenlijke babbel, dus misschien binnenkort eens een terrasje ofzo?

Tinneke, yes I know.. maar laat me nog maar effe nagenieten ;)
En goeie terugvlucht he! Er zal er ene blij zijn ergens in Canada ;)

NoeKs blogt... zei

Utrecht is een hele leuke stad, zeker de moeite waard!! En hartstikke leuk als je langs kan komen!

Sid Frisjes zei

Misschien nog en mythe doorprikken over die kaartenmolen... er zijn maar liefst 3 volwassen mannen nodig om dat ding te ontmantelen.

Mie zei

Oh zoveel kaartjes al zeg. Ik moet dringend eens bestellen!

en vanwaar komt zo een draaimolen ding eigenlijk?

Sarah zei

Dag Annemie,
sorry, ik lees nu pas je bericht. Ik heb de mijne gekocht op Kapaza, van een mevrouw die een krantenwinkel heeft..