dinsdag 15 januari 2008

Meet the family

Een tijdje geleden schreef ik al eens over mijn plan voor het bib-project. De bedoeling was om de verschillende emoties die 'lezen' naar boven kunnen brengen weer te geven. Maar sindsdien had ik niets meer aan het projectje gedaan.
Tot ik gisteren te weten kwam dat de tussentijdse jury volgende week al doorgaat! Niet dat het zo'n stress is als op de "echte" academie, maar toch: deadlines zijn deadlines.

En dan komt Sarah in actie, want wat Sarah nodig heeft zijn deadlines. Lekkere, strakke, korte, parelzweet-op-je-bovenlip-, uitgedroogde-lenzen-van-het-staren-naar-het-computerscherm-deadlines.

En deadlines werken:
Meet the family!


klik op beeld voor groter


Nu ook verkrijgbaar: exclusief ikbib!inpakpapier, om je favoriete boek in te pakken en cadeau te geven.


klik op beeld voor groter


Nu nog de rest van het pakketje.
Aanmoedigingen linksonder deponeren. Met dank.

15 opmerkingen:

Miss K zei

Leuk leuk! Nog ideetjes: stickers, bladwijzers, affiche voor de lagere school, buttons om op te spelden, vlaggetje om aan je fiets te hangen, fietsbel, ... Goed bezig!

Anoniem zei

Dag Sarah, ik duim dat er nog veel deadlines aankomen! Tanya

Sid Frisjes zei

Frisbee, taartsjabloon, luchtballon,

Sarah zei

Dag Tanya! Leuk je nog eens te "horen", alles goed met je?

Aan iedereen: ik weet al wel wàt er in het pakketje moet komen hoor..
Nu alleen nog de uitwerking bedoelde ik ;)
Maar toch bedankt voor de ideetjes!

Anoniem zei

Als ik je werkje van de bib bekijk, kan ik een zeker gevoel van jaloezie (en bewondering ervoor) toch niet onderdrukken. Vooral het Joodje is echt fantastisch. Ik vind ze echt origineel en leuk!
Die cursus volgen was écht wel een juiste beslissing.
(waarom zet ik zelf de stap niet...Gewoon doen zeker?)

joris zei

Ferm gemacht, mijn gedacht.

Anoniem zei

Suikerbonen?!?!?! :-)

Groetjes, Sara

Anoniem zei

Suoper! Alleen dat "jongske" van linksonder heeft er precies niet zo'n zin in...


Voor de rest: spaar zo'n rol inpakpaier voor denntijd da Lucius naar t eerste studiejaar moet!

Sarah zei

@ B.:
misschien moet jij ook nog eens terug naar 't eerste studiejaar, B.! wat een typfouten, dat ben ik van u niet gewoon, en dat heeft dan germaanse gedaan ;ppp

dat jongetje linksonder kijkt boos: ook een emotie die je van boeken kan krijgen, nietwaar?

@Bram, inderdaad: gewoon doen! Toegepaste grafiek is superleuk!

Anoniem zei

go sarah go!

Anoniem zei

fantastico!!

Anoniem zei

Hei, keileuk, zeg!

Sarah zei

Bedankt allemaal :))

Olga zei

Ze zijn echt heel goed gelukt, prachtig!!!!
Ps: magneten!! bestaat ook als printpapier bij schleiper!

Sid Frisjes zei

Seg poppemieke... hoe was die jury, want volgens mijn kalendertelling is die odt voorbij!

Lemme know hé.