maandag 26 november 2007

Ohlalalas: Maria Pascallas!


Was ik effe blij dat het licht uitging. Niet omdat het stuk saai was, nee, ik moest mijn tranen bedwingen omdat het zo prachtig was, zo mooi gezongen, zo ontroerend, zo inventief, zo grappig. Zaten mijn mama, schoonmoeder, collega en ik daar op een rijtje te janken. Dus voor één keertje was ik blij dat ik in het donker stiekem mijn zakdoek kon bovenhalen.

En dan de ultieme persoonlijke touch na het applaus: “Wij hebben een mail gekregen van een meneer en zijn mama wordt vandaag 80! Is Anna Boonen in de zaal? Proficiat, mevrouw!” En prompt begon het hele gezelschap én de hele zaal happybirthdaytoyou te zingen.
Moest ik wéér blèten (maar dit keer was het licht al aan..)

Het was voorwaar een bijzonder moment, van een bijzondere madam.

Echt klasse. Met een grote K.

Geen opmerkingen: