maandag 13 november 2006

Een paar bevindingen na een rustig weekend

  • Optredens en kleine mensen gaan echt niet samen! Mijn oplossing: hakken dragen (ondanks de zere voeten achteraf) en rechts of links vanvoor aan de zijkant gaan staan
  • TV On The Radio is véééél beter dan We Are Scientists en zij waren dus beter de hoofdact geweest
  • Ijsberen zijn makkelijker te tekenen dan pinguïns, net zoals ik het makkelijker vind iemand te tekenen die je niet kent, dan iemand die je heel goed kent
  • Ondanks een schrijnend tekort aan goeie bakkers binnen de Singel, kunnen we toch Lietaert (Turnhoutsebaan) aanraden voor het heerlijke brood, en Kleinblatt (Provinciestraat) voor de koosjere kaas- en chocoladekoeken
  • De "macaroni met kaas" van Jamie Oliver is een beetje aan de droge kant (hoewel dat ook aan mij kan liggen natuurlijk)
  • Afterparties in het Sportpaleis zijn a) héél moeilijk te vinden en b) pas leuk vanaf 2u
  • De boekenbeurs zou makkelijk de helft tot drievierde kleiner kunnen zijn, want alles ligt overal driedubbel uitgestald
  • "Opperlans" is een geschift, wacko boek over de Nederlandse taal, binnenkort een bloemlezing op déze blog (log-log-log...)
  • Ik moet deze week maar twee dagen werken! Lang leve de koning! (even doen alsof ik 15 november-dag van de dynastie een nuttige feestdag vindt, anders schaffen ze hem misschien nog af) (donderdag en vrijdag heb ik zelf verlof genomen, mocht je je afvragen of ze helemààl gek zijn geworden bij de overheid ;)

6 opmerkingen:

Sara Palmaers zei

Hier ook Leve de Koning. Nu woensdag dan toch ;-)
Geniet van uw zeer lang weekend Sarah!

Sara Palmaers zei

Btw, vooral zaterdag, HEEL VEEL PLEZIER en bovenal een HELE GELUKKIGE VERJAARDAG! Viert ze!

Anoniem zei

Bakkerij Schoenaerts op de Belgiëlei is ook zeker aan te raden. Ze hebben heerlijke patisserie en je kan er ook heel lekkere taarten laten maken (voor een verjaardag ofzo ...).

Sarah zei

O ja da's waar, da's ook een favoriet van vele chocoholics hier op 't werk! :)

Sarah zei

aan Dinskabronska: als je dit leest: hebben jullie nog plaatsjes over voor de kinderboekenbeurs? Ik ben blijkbaar te laat om op school nog in te schrijven :(

Aan Sies: zin om mee te gaan? Dat is op 27 november. x

Anoniem zei

Normaal gezien zijn er nog een paar plaatsen vrij! Je kan best even mailen naar mijn collega Eva (evadevos@stichtinglezen.be). Zij is er vandaag niet, dus ik kan het haar zelf niet vragen :).
Op de Boekenbeurs kom je inderdaad vaak dezelfde boeken tegen... Wie ik overal zag, was Haruki Murakami. Maar dat ligt misschien aan de naam.
Btw: Lints is ook wel een goeie bakker vind ik, in de buurt van het Mechelsplein. Lekkere taarten!