woensdag 17 mei 2006

Honk three times

Zou de wereld geen mooiere plaats zijn als we twee claxons op ons vervoermiddel hadden staan?

Claxon één dient voor vriendelijke frasen als:
'ehm, pardon, heeft u al gezien dat het eigenlijk al groen is? ik neem het u helemaal niet kwalijk, we zijn allemaal wel eens verward, maar nu zou ik toch graag verder rijden'
'toetoet, ik kom eraan, let u alstublieft op mij'
'hallo!!'

Claxon twee dient voor de zwaardere beschuldigingen, :
'uit de weg, pipo, gij moogt hier helemaal niet staan!!'
'gdvrdm se onnozel manneke, kijkt toch uit uw ogen!'

'gij kunt helemaal niet autorijden!'
'aa moeder joenge!'
'zot!!!'

Voor claxon één neem ik alvast een patent op bovenstaand model.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ook nog kanshebbers voor claxon 2:
"allez jonge ge moogt hier 70 en gij rijdt hier 50!"
"gij hebt geen pinkers zeker!?"

Ik denk dat ik claxon 1 eigenlijk veeeel minder zou gebruiken dan claxon 2!

Sid Frisjes zei

Claxon drie... toettoet, ik zet de auto even enkele 100-en meters ver en kom dan de verzekeringen regelen.

Sarah zei

of "ring ring het regent dat 't niemeer schoon is, ik word hier door- en doornat, fietst 'ns een spieke rapper seg!!!"