dinsdag 13 september 2005

Hartendief

Wie helpt mij?

Bij de opleiding die ik nu volg (Toegepaste Grafiek - ik heb al een panda geschilderd met acryl wiehiew! Een pànda he! :) hebben we een opdrachtje gekregen: we moeten woordcombinaties zoeken en daar dan een tekening bij verzinnen.

Voorbeelden van zo'n woordcombinaties zijn: hartendief (getekend: een dief met een zak op z'n rug in de vorm van een hartje), muisstil (een muis met een plakker op zijn mond), brandkast, duimspijker enzoverder.

Ik had al gevonden:

- sleutelhanger
- soepjurk
- huismus
- zebrapad
- nachtmerrie
- hartenbreker
- praatpaal
- neusvleugel
- muggenzifter

Als je nog zoiets weet, laat maar weten: hoe meer hoe liever! Het resultaat is (misschien :) achteraf bij ons thuis te bekijken!

Bedankt!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

neuspeuter :-)

of
paardebloem
zaklamp

.s zei

Spleetoog!! Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen :)

Sarah zei

woehahaha

allemaal goeie vondsten!

maar ik hou het ietsje braver (hey, that's me..)

and the winner is...

H U I S M U S !

Stel je voor: een mus in een zeteltje met een tasje thee en een breiwerkje en een krantje en sloefjes.. Wordt net iéts gezelliger dan reetkevers met neuspeuters en spleetogen he ;)

Maar toch bedankt voor de inspiratie!