vrijdag 10 juni 2005

Héél goed nieuws




Mijn lief kan het allerbeste zoeken in de hele wereld!

Mensen, één goeie raad: als je verhuist, steek je reispas dan niet té ver weg. Dat hebben wij namelijk gedaan, met als gevolg dat we de passen uiteindelijk in de doos met "decoratie" (what the f***?!) teruggevonden hebben.

Wat voorafging:

Reispas kwijt! Paniek! Vijf dagen (waarvan één zaterdag en één zondag) voor ik naar Marokko ga vertrekken met mijn zus!

Gisteren naar de politie gegaan om het aan te geven als verloren/gestolen, daar vertelden zij mij dat ik mijn paspoortnummer bij het districtshuis moest gaan vragen.

Naar het districtshuis gegaan, het was aan nr. 89 toen ik binnenkwam, en my lucky number was nr. 12! Uiteindelijk vernomen dat ze bij de politie óók een reispasnummer kunnen opzoeken, dus mijn bezoek aan het districtshuis was eigenlijk voor niks.

Terug naar de flikken. "Aajaa.. vur dieje nummer .. zucht". Gemotiveerd personeel bij de politie (je vriend!) is blijkbaar ver te zoeken.

Twee uur later: Sven is koortsachtig naar de passen aan het zoeken en plotseling vindt hij ze dan toch terug.. in de doos met decoratiespullen.. juist..

Naar het politiekantoor gebeld: "jaaa.. dan moete intvervolg wel wa beter zoeken he..zucht.. dan moet ge terugkomen he.. want nu staat dieje pas geseind en dan moeten wij dieje ont-seinen he.. zucht.."

AARGH! Bureaucratie my ass!

But hey, who cares! Dankzij mijn liefke kan ik zalig in de zon in Marokko gaan liggen. Voor diegenen die alvast jaloers willen worden:
www.anfahotel.ma !

Tot volgende week! x

2 opmerkingen:

Sid Frisjes zei

Dus als ik het goed begrijp kan je voor alle verloren voorwerpen bij de politie terecht??? En die zijn niet blij dat je hen geholpen hebt met het terugvinden??? De politie uw vriend inderdaad...
Want het terugvinden van die reispas was toch datgene wat je bedoelde met "hebben jullie nu niks beters te doen" nadat jullie een bekeuring kregen aan het zebrapad... of zie ik het allemaal verkeerd ;-)

.s zei

Nog twee dagen!!