woensdag 24 november 2004

I love Scottish men

Gisteren bij de post het meest fantastische cadeautje ooit afgehaald!! Een grote grote doos, rechtstreeks uit Schotland, vol met schattige, superlieve cadeautjes!! Schotse fudge, Schots receptenboekje, de allerliefste cd-rom ooit, een schattig kinderboekje over "little miss sunshine".. en.. een webcam! Thanks, lad (KD rules) !!

Misschien heb je me al wel "live" op msn gezien, of misschien ook niet, maar het is echt wel grappig!
Toch on-ge-lofelijk wat er allemaal mogelijk is in deze gekke, multi-virtuele wereld! Snel even iets op je blog gooien dat op je maag lag (of dat je dag heeft goed gemaakt ;o), ondertussen chatten met een vriend uit Schotland die je live kan zien, dan nog eventjes sms'en naar een andere vriendin om af te spreken, ondertussen je rekeningen online betalen (want die was je ook alweer vergeten) en daarna een reisje boeken vanop je bureaustoel.

Ik zit me eventjes af te vragen of dat wel allemaal "gezond" is, dat leven in die cyberspace. Maar het is toch gewoon fantastisch?! Het is allemaal stilletjes in onze dagen geslopen, maar nu is het niet meer weg te denken.. Time will tell of het goed of slecht is, maar voorlopig vind ik het alleen maar geweldig.

Join me on msn!

1 opmerking:

Stoffel zei

y're welcome, dear !
x
McDuran